Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Identifikační a kontaktní údaje Poskytovatele:

NutriD poradna s.r.o.
sídlo:  Plzeňská 604, 742 85 Vřesina
provozovna: NutriD poradna, Francouzská 6167/5, 708 00 Ostrava-Poruba
IČ: 25200763
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 16960,
není plátcem DPH
e-shop: www.nutridporadna.cz
telefon: +420 773943326
e-mail: info@nutridporadna.cz

zastoupená Mgr. Danielou Krčovou, IČ: 11768134

 

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) Poskytovatele upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran, které vznikly v souvislosti nebo na základě smlouvy (dále jen „smlouva“) uzavírané mezi Poskytovatelem a spotřebitelem (dále jen „klient“) prostřednictvím internetového obchodu poskytovatele a dále v nutriční poradně Poskytovatele nacházející se na adrese provozovny poskytovatele Francouzská 6167/5, Ostrava-Poruba.

1.2. Tyto obchodní podmínky platí pro služby poskytované v rámci výživového poradenství společností NutriD poradna s.r.o. zastoupenou nutriční specialistkou Mgr. Danielou Krčovou (dále také jen jako „Poskytovatel“ či „Prodávající“) a blíže upřesňují práva a povinnosti Poskytovatele jakožto Prodávajícího na straně jedné a Spotřebitelem, na straně druhé při prodeji a nákupu zboží, služeb a elektronických knih (či obdobných materiálů zasílaných e-mailem v nehmotné podobě) v internetovém obchodu provozovaném Poskytovatelem prostřednictvím webového rozhraní na doméně www.nutridporadna.cz (dále jen „e-shop“) a v provozovně Poskytovatele – výživové poradně (dále jen „NutriD poradna“).

1.3. Tyto obchodní podmínky se použijí tehdy, nebyly-li mezi Kupujícím a Poskytovatelem dohodnuty jiné podmínky (např. při osobní schůzce). Odchylná ujednání ve smlouvě mají před zněním obchodních podmínek přednost.

1.4. Poskytovatel poskytuje Kupujícímu v souladu s těmito obchodními podmínkami na základě jeho objednávky služby týkající se nutričního poradenství a další služby související se vzděláváním v oblasti zdravé a preventivní výživy, a to především:

  • Individuální nutriční konzultace a nutriční koučink
  • Tvorba výživového plánu na míru
  • Analýza tělesného složení na přístroji InBody
  • Vyšetření stavu cév a stresu pomocí přístroje MaxPulse
  • Poskytování speciálních výživových balíčků
  • Tvorba sportovních tréninkových plánů
  • Edukace veřejnosti pomocí knižních publikací o výživě
  • Poskytování zdravých potravin a doplňků

– (dále jen „Služby“).

1.5. Kupující potvrzuje odesláním objednávky přes e-shop nebo osobním podpisem objednávkového formuláře u Poskytovatele, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a že je akceptuje.

 

2. Smluvní vztah a uzavření smlouvy

2.1. Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a klientem (Kupní smlouva, smlouva o dodávce služeb nebo smlouva o dodání digitálního obsahu) vzniká odesláním objednávky Služby či zboží prostřednictvím elektronického formuláře přes webové rozhraní internetového obchodu www.nutridporadna.cz nebo osobním podpisem objednávkového formuláře v NutriD poradně a jejím přijetím Poskytovatelem. Smluvní vztah mimo jiné znamená, že Poskytovatel je povinen poskytovat objednané Služby Kupujícímu a Kupující je povinen uhradit jejich plnou cenu.

2.2. Poskytovatel není povinen přijmout objednávku, pokud (i) Kupující v minulosti neplnil své povinnosti při poskytování služeb (např. neuhradil cenu služeb), (ii) má pochybnosti, zda má Kupující vážný zájem o čerpání služeb k účelu, ke kterému jsou určeny, (iii) Kupující vyžaduje výživové služby mimo nabídku Poskytovatele.

2.3. V případě nezletilosti je Poskytovatel oprávněn požadovat písemný souhlas zákonného zástupce Kupujícího s poskytováním Služeb.

2.4. Služby Poskytovatele nejsou zdravotními službami (zdravotní péčí) ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o zdravotních službách“), ani specifickými zdravotními službami ve smyslu zákona č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů. Vyžaduje-li zdravotní stav Kupujícího specifický výživový režim nebo užívání speciální doplňkové výživy, je vhodné se předem o čerpání Služeb Poskytovatele poradit s lékařem a o těchto skutečnostech informovat Poskytovatele.

2.5. Služby Poskytovatele nenahrazují standardní lékařskou péči. Poskytovatel neodpovídá za jakékoli zdravotní komplikace a následky, které mohou být způsobené tím, že Kupující nevyhledal lékařskou péči v situaci, kdy to bylo vhodné, nutné nebo když mu to doporučil nutriční terapeut. Poskytovatel se také nezodpovídá za jakékoli újmy a následky způsobené tím, že Kupující nedodržoval pokyny lékařů, které se týkají nebo týkaly jeho zdravotního stavu.

 

3. Platební podmínky

3.1. Za poskytování Služeb je klient povinen uhradit cenu stanovenou v objednávce.

3.2. Klient uhradí Poskytovateli cenu Služby jedním z následujících možných způsobů:

  • v hotovosti na místě poskytování Služby
  • bezhotovostně převodem na účet poskytovatele č.: 2402030105/2010, vedený u společnosti Fio banka, a.s. → nejpozději 2 dny před poskytnutím Služby


3.3. Platba je možná pouze v korunách českých.

3.4. V případě bezhotovostní platby je klient povinen uhradit cenu Služby společně s uvedením variabilního symbolu platby na vystavené faktuře. V případě bezhotovostní platby je závazek klienta uhradit cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet poskytovatele.

3.5. E-shop a ceník na webových stránkách obsahuje informace o cenách služeb, jež zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na e-shopu. Jestliže čerpá Kupující Služby, aniž by podepsal objednávku, je povinen uhradit cenu stanovenou ceníkem Poskytovatele aktuálně platným v době zahájení poskytování Služeb.

3.6. Ceny Služeb jsou prezentovány včetně daně z přidané hodnoty. Poskytovatel není plátcem daně z přidané hodnoty.

3.7. Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu cen.

3.8. Při objednávce výživového plánu bude klient vyzván k platbě 50% zálohy, kterou je nutné uhradit do 5 pracovních dní, jinak bude objednávka stornována.

3.9. Doplatek výživového plánu klient hradí až po kompletním zhotovení v hotovosti nebo předem bankovním převodem.

3.10. Poskytovatel je oprávněn klientovi vystavit po přijetí objednávky fakturu. Splatnost faktury je závazná a v den splatnosti musí být připsána cena Služeb na účtu Poskytovatele.

3.11. V případě prodlení úhrady faktury o více jak 7 dní po dni splatnosti, je Poskytovatel oprávněn od Kupní smlouvy odstoupit.

 

4. Dodací podmínky – individuální výživový plán

4.1. Poskytovatel dodá klientovi individuální výživový plán dle předchozí dohody osobně v poradně nebo poštou na náklady klienta.

4.2. Poskytovatel není povinen poslat výživový plán e-mailem v elektronické podobě.

4.3. Termín dodání individuálního výživového plánu je obvykle 14 pracovních dní, nedomluví-li se Poskytovatel s klientem jinak.


5. Storno poplatky

5.1. Pokud se z jakéhokoliv důvodu nebude moci klient dostavit na smluvený termín osobní schůzky, je povinen to oznámit Poskytovateli nejpozději 24 hodin předem.

5.2. Pokud se klient bez jakéhokoliv informování Poskytovatele nedostaví na sjednanou nutriční konzultaci nebo osobní schůzku, nárokuje si Poskytovatel 100 % z ceny za domluvenou konzultaci.

5.3. Pokud klient telefonicky či e-mailem zruší svoji účast na sjednané nutriční konzultaci méně než 24 hodin předem, je povinen uhradit 50 % z objednané služby.

5.4. Pokud klient telefonicky či e-mailem zruší svoji účast na sjednané nutriční konzultaci min. 24 hodin předem, není povinen tyto služby hradit.

5.5. Při přerušení speciálního výživového balíčku ze strany klienta nenese Poskytovatel žádnou povinnost vrácení peněz za tuto Službu. 

5.6. Za zakoupené vstupenky na přednášku, seminář či jinou akci organizovanou Poskytovatelem se vrací klientovi peníze pouze v případě zrušení akce ze strany Poskytovatele, a to v plné výši ceny vstupenky. 

 

6. Průběh poskytování služeb

6.1. Služby Poskytovatele nejsou zdravotními službami (zdravotní péčí) ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., O zdravotních službách ani specifickými zdravotními službami ve smyslu zákona č. 373/2011 Sb., O specifických zdravotních službách. Vyžaduje-li zdravotní stav klienta specifický výživový režim nebo užívání speciální doplňkové výživy, je klient povinen se předem o čerpání Služeb Poskytovatele poradit s lékařem a o těchto skutečnostech Poskytovatele informovat.

6.2. Služby Poskytovatele nenahrazují standardní lékařskou péči. Poskytovatel neodpovídá za jakékoli zdravotní komplikace a následky, které mohou být způsobeny tím, že klient nevyhledal lékařskou péči v situaci, kdy to bylo vhodné, nutné nebo když mu to doporučil nutriční terapeut/specialista. Poskytovatel se také nezodpovídá za jakékoli újmy a následky způsobené tím, že klient nedodržoval pokyny lékařů, které se týkají nebo týkaly jeho zdravotního stavu.

6.3. Poskytovatel je povinen poskytovat Kupujícímu Služby odborně a pečlivě.

6.4. Přestože jsou Služby Poskytovatele poskytovány v souladu s aktuálními a nejmodernějšími vědeckými poznatky, nemůže Poskytovatel zaručit, že bude vždy dosaženo výsledku, který si Kupující přeje (např. snížení hmotnosti o konkrétní počet kilogramů). Výsledek závisí na řadě individuálních faktorů, které nejsou zcela pod kontrolou nutričního terapeuta (např. vliv prostředí, stres, přidružené onemocnění). Poskytování Služeb Poskytovatele však může podstatně zvýšit pravděpodobnost dosažení očekávaného výsledku.

6.5. V případě, že klient nebude řádně poskytovat součinnost, je Poskytovatel oprávněn přerušit poskytování Služeb nebo odstoupit od Kupní smlouvy. Poskytováním součinnosti se pro účely tohoto ustanovení rozumí také úhrada ceny Služeb.

6.6. Pokud Kupující trpí potravinovou alergií, potravinovou intolerancí nebo jiným onemocněním ovlivňujícím výživový stav člověka, je povinen o tom informovat Kupujícího a pověřeného nutričního terapeuta. Při těchto onemocněních je Kupující rovněž povinen svůj stav a tato onemocnění vždy konzultovat se svým lékařem. Poskytovatel neodpovídá za jakékoli následky, pokud tak Kupující neučiní.

 

7. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

7.1. Klient (Kupující) má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě pěti pracovních dní. Lhůta běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o

a) Kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží,

b) smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo

c) smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.

7.2. Právo na odstoupení od smlouvy nelze však uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, a to v obou případech za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem Kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (včetně alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li Kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

7.3. Odstoupí-li klient od smlouvy, zašle nebo předá Poskytovateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel. Zboží je třeba vrátit kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese Kupující.

7.4. Poskytovatel je povinen klientovi vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Jestliže Kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Poskytovatel nabízí, vrátí Poskytovatel Kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

7.5. Poskytovatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky klientovi dříve, než mu klient zboží předá nebo prokáže, že zboží Poskytovateli odeslal.

7.6. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností klienta (Kupujícího), je Poskytovatel oprávněn vůči Kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

7.7. Odstoupí-li klient od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb a Poskytovatel s plněním na základě výslovné žádosti kupujícího začal před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí Poskytovateli poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí Kupující Poskytovateli poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Vzor pro odstoupení od smlouvy je dostupný zde.

Poskytovatel je oprávněn od smlouvy odstoupit kdykoliv před dodáním zboží, pokud není objektivně schopen z důvodů na straně třetích osob dodat Kupujícímu zboží ve lhůtě přiměřené okolnostem anebo pokud vyjde najevo, že Kupující porušil již dříve s ním uzavřenou smlouvu.

7.8. Poskytovatel zároveň klienta upozorňuje, že smlouva není uzavřena, pokud jsou zde oprávněné pochybnosti o skutečné identitě klienta nebo v případě zjevných chyb v uváděných informacích o zboží, Službách nebo ceně.

 

8. Práva a povinnosti z vadného plnění

Odpovědnost za vady zboží

8.1. Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které Poskytovatel odpovídá.

8.2. Právo Kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má zboží při přechodu nebezpečí škody na Kupujícího (převzetí zboží), byť se projeví až později. Právo Kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

8.3. Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

8.4. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může Kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

8.5. Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

8.6. Prodávající není povinen vyhovět nároku Kupujícího, pokud prokáže, že Kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

8.7. U prodávaného použitého zboží Prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má Kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

 

Zákonná práva z vad

8.8. Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

8.9. V této lhůtě může Kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

  • odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
  • bezplatné odstranění vady opravou;
  • přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
  • vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

8.10. Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

8.11. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má Kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

8.12. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může Kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

8.13. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

 

Vyřízení reklamace

8.14. Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

8.15. Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li Kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

8.16. Nezvolí-li Kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

8.17. Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od okamžiku uplatnění (oznámení) reklamace. Kupující předá či doručí zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě současně nebo následně po uplatnění reklamace. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

8.18. Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení Kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s Kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má Kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

8.19. Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může Kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

8.20. Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl Kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

8.21. Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace Kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

8.22. U oprávněné reklamace náleží Kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

 

9. Ochran osobních údajů

9.1. Správcem osobních údajů poskytnutých za účelem plnění předmětu smlouvy podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen GDPR) je Poskytovatel (dále také jako „Správce“) – identifikační a kontaktní údaje viz. shora.

9.2. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

9.3. Poskytovatel jakožto Správce zpracovává osobní údaje Kupujícího v souvislosti s poskytováním objednaných Služeb.

9.4. Správce zpracovává osobní údaje, které mu Kupující poskytnul na základě objednávky, a dále také zpracovává identifikační a kontaktní údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

9.5. Zákonným důvodem a účelem zpracování osobních údajů je:

  • vyřízení objednávky Kupujícího a plnění smluvního vztahu mezi Kupujícím a Správcem
  • zkvalitňování služeb nutričního poradenství Poskytovatele
  • vedení evidence klientů
  • zasílání obchodních sdělení a dalších marketingových aktivit

9.6. Za účelem vedení evidence klientů je Poskytovatel oprávněn zpracovávat tyto údaje Kupujícího: jméno a příjmení, datum narození, adresu bydliště, telefonní číslo a další kontaktní údaje.

9.7. Za účelem vstupní diagnostiky, vypracování výživového plánu a dalších Služeb, které si Kupující objednal, je Poskytovatel dále oprávněn zpracovávat tyto údaje o Kupujícím: zdravotní stav, antropometrické parametry, fyziologický stav. Na základě získání některých těchto údajů je Poskytovatel nebo jím pověřená osoba oprávněn u Kupujícího provést k tomu určená vyšetření.

9.8. Osobní údaje je Poskytovatel oprávněn zpracovávat:

  • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Kupujícím a Správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu). Po jejím uplynutí budou údaje vymazány.
  • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 10 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.


9.10.Za podmínek stanovených v GDPR má Kupující právo:

  • na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR
  • na opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR
  • na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR
  • vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
  • na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR
  • odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domnívá, že bylo porušeno právo na ochranu osobních údajů.


9.11. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

9.12. Používáním webových stránek www.nutridporadna.cz a vyplněním objednávkového formuláře potvrzuje Kupující, že se seznámil s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímá.

 

10. Řešení sporů

10.1. Vzájemné spory mezi Prodávajícím a Kupujícím řeší obecné soudy České republiky.

10.2. Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z Kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce – bližší informace jsou dostupné na www.coi.cz.

10.3. Spotřebitelem je člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

10.4. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

10.5. Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím elektronické platformy ODR dostupné na webové stránce http://ec.europa.eu/odr.

10.6. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce.

10.7. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

 

11. Závěrečná ustanovení

11.1. Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Kupujícím a otázky související se řídí českým právem.

11.2. Záležitosti neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí občanským zákoníkem, zákonem o ochraně spotřebitele a dalšími právními předpisy ČR.

11.3. Poskytovatel je oprávněn tyto obchodní podmínky kdykoli změnit, a to zveřejněním změn nebo nového znění na oficiálních internetových stránkách www.nutridporadna.cz.

11.4. Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.7.2019.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *